Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 75

Data publikacji:
2010-07-22 09:47:25

Przedmiot: Wyjaśnienia do przetargu na dostawę węgla do Urzędu gminy i szkół z terenu gminy Czarnocin.

Treść przetargu:
w specyfikacji zamieszczonej na stronie www.bip.gminy.com.pl/czarnocin w dniu 15 lipca2010r
dotyczącej przetargu na dostawę węgla eko groszeku po punkcie 16 dodaje się punkt
"
17.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
17.1.Zamawiający wymaga, aby wykonawca który wygrał przetarg, złożył
zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy w wysokości
5% ceny ryczałtowej brutto w formie określonej w art.148 ust.1 Ustawy Prawo
zamówień Publicznych/ zaokrąglonej do wysokości pełnych 100 zł/
17.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania umowy i zostanie zwrócone w ciągu 30 dni od dnia jej wykonania i uznania
przez Zamawiającego za należycie wykonane.
17.3. Zabezpieczenie należytego wykonana umowy wniesione przez Wykonawcę musi
obejmować okres dłuższy o 30 dni od umownego terminu wykonania umowy, który
został ustalony na dzień 15 kwietnia 2011r włącznie.
17.4. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi:
w terminie 30 dni od dnia wykonania umowy tj. do 15 maja 2011r włącznie"
po uzupełnieniu tego punktu następne punkty w specyfikacji otrzymują oznaczenie:
pkt.19 oznacza się pkt.18
pkt. 20 oznacza się pkt.19
pkt.21 oznacza się pkt.20

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2204
Wprowadził do systemu: Piotr Giereś, data: 2010-07-22 09:47:25
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Piotr Giereś, data: 2010-08-12 09:40:14
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu