Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 53

Data publikacji:
2008-07-10 14:32:09

Przedmiot: Wymiana części zużytych okien na okna PCW w budynku gimnazjum w Cieszkowach

Treść przetargu:

GMINA CZARNOCIN

28-506 Czarnocin 100a

Województwo Świętokrzyskie


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty 60 000 euro na zadanie


Wymiana części zużytych okien na okna PCW w budynku gimnazjum w Cieszkowach „



1.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych,

2.Termin realizacji zamówienia do 31 sierpnia 2008r.

3.W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki art. 22 ust. 2 – Prawo zamówień publicznych oraz warunki SIWZ,

4.Specyfikację istotnych warunków zamówienia i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w cenie 15 PLN można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym oraz na stronie internetowej gminy www.bip.gminy.com.pl/czarnocin

5.Wysokość wadium - 1200 PLN .

6.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena - 100 %,

7.Upoważniony do kontaktów z oferentami: Józefa Durbacz tel.(041) 3512428

8.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, 28 – 506 Czarnocin 100a w sekretariacie UG do dnia 30.07.2008r. do godz. 9:00.

9.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.07.2008r. o godz.9:00  na sali konferencyjnej Urzędu Gminy

10.Termin związania ofertą – 30 dni.

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 6635
Wprowadził do systemu: Piotr Giereś, data: 2008-07-10 14:32:09
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Piotr Giereś, data: 2008-07-30 12:57:03
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu